Zara

  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    VĂ€rme

    Funkar den hÀr utan vÀrmeprodukter?
    1 produkt i inlÀgget VÀrme
    598 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„r
      Hejsan Zara! đŸ‘‹đŸ„° Åh hĂ€r ovan ser jag att Jenny lagt in ett superbra svar frĂ„n oss. HĂ„ller tummarna för att det Ă€r till hjĂ€lpđŸ€ž Ha det bĂ€st! 💗
      1 gillar
  • InlĂ€gget skapades 1 Ă„r

    Wow

    Funkar endast med vÀrmeverktyg eller? Finns det nÄgon variant som "bara" Àr som hÄrolja? Har hört sÄ mycket bra om dessa, men anvÀnder sÀllan vÀrme
    1 produkt i inlÀgget Wow
    581 visningar
  • Zara

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 5 av 5

    Supernöjd!

    Den luktar underbart, men inte för starkt, den hÄller i upp till 96 (!!!) timmar och den Àr mild och skonsam mot kÀnslig och nyrakad hud. Den Àr sÄ smart utformad att den stÄr med rollern nedÄt, vilket gör att all produkt rinner nerÄt istÀllet för att man ska behöva skaka fram sista dropparna. Ca 50kr för en, och den Àr vÀrd sitt pris! Jag har anvÀnt denna i ca 2 veckor nu och jag kommer inte vilja ha nÄgon annan efter den hÀr! Applicerar varje morgon, men skulle egentligen rÀcka med varannan dag. Hett tips frÄn mig!
    1 produkt i inlÀgget Supernöjd!
    429 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 Ă„r
      MĂ„ste testađŸ˜ŠđŸ™ŒđŸœ
  • Zara

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 3 Är
    Betyg: 4 av 5

    VĂ€ldigt trevligt!

    Det Àr underbart att kunna frÀscha upp hÄret utan att behöva tvÀtta det varje dag, speciellt för mig som har fÀrgat hÄr (med fÀrg som inte gillar hÄrtvÀtt). Det hÀr torrschampot Àr Veganskt, har en vÀldigt mild doft och Àr vÀldigt drygt. Skaka flaskan, spraya pÄ rötterna, med 30cm avstÄnd, massera in lite och sen borta och styla. KLART!
    1 produkt i inlÀgget VÀldigt trevligt!
    21 visningar
  • InlĂ€gget skapades 3 Ă„r
    Trevlig palett, underbara fÀrger och smidig att jobba med. Glitter/skimmer Àr ganska lösa, sÄ jag tipsar om att göra ögon innan bas.
    1 produkt i inlÀgget
    127 visningar
    • Kommentaren lades 3 Ă„r
      Wow! FĂ€rgen passade dig sĂ„ bra och superbra tips ocksĂ„đŸ„°
      1 gillar
  • InlĂ€gget skapades 4 Ă„r

    NÀr ska den anvÀndas?

    Morgon eller kvÀll? Eller bÄde och?
    1 produkt i inlÀgget NÀr ska den anvÀndas?
    1445 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r
      Hej dĂ€r Zara đŸ˜ŠđŸ‘‹đŸŒ Hoppas du haft en fin fredag hittills! Denna gĂ„r bra att anvĂ€nda bĂ„de morgon och kvĂ€ll. 🌞🌙 Passar pĂ„ att önska dig en underbar helg! đŸ€
  • InlĂ€gget skapades 4 Ă„r
    Dobby, 11 veckor, vaktar mattes dyrbara paket. Bra att han lĂ€r sig vad som Ă€r viktigt, i tid! đŸˆâ€âŹ›đŸ„° #lykokatt
    86 visningar
    • Kommentaren lades 4 Ă„r
      đŸ„°
  • Zara

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 4 Är
    Betyg: 5 av 5

    Älskar!

    I samarbete med @WellaNordic har jag fĂ„tt hem schampo och balsam ur serien Wella ColorMotion+. Jag har anvĂ€nt detta i en mĂ„nad och det Ă€r fantastiskt! HĂ„ret mĂ„r underbart! Det Ă€r lent, inte alls lika frissigt som innan och hĂ„rfĂ€rgen nöts inte alls av pĂ„ samma sĂ€tt som med andra schampon och balsam. Dessutom doftar det ljuvligt! đŸ„° #ColorMotionBuzz #ColorMotion #buzzador. #wella #wellanordic
    1 produkt i inlĂ€gget Älskar!
    72 visningar
  • Zara

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 4 Är
    Betyg: 5 av 5

    ÄLSKAR!

    I samarbete med @WellaNordic har jag fĂ„tt hem schampo och balsam ur serien Wella ColorMotion+. Jag har anvĂ€nt det i en mĂ„nad nu, och det Ă€r fantastiskt! HĂ„ret mĂ„r underbart! Det Ă€r lent, inte alls lika frissigt som innan och hĂ„rfĂ€rgen nöts inte alls av som med andra schampon. Dessutom doftar det ljuvligt! đŸ„° #ColorMotionBuzz #ColorMotion #buzzador. #wella #wellanordic
    1 produkt i inlĂ€gget ÄLSKAR!
    297 visningar
  • Zara

    har recenserat en produkt
    InlÀgget skapades 5 Är
    Betyg: 5 av 5

    Opi gör mig alltid nöjd!

    "Mexico City Move-mint" tillsammas med "Duomo days, Isola Nights" och de passar superfint ihop! Opi Àr ett av mina favoritmÀrken pÄ nagellack, det sitter bra, rÀcker oftast med en strykning och de finns i sÄ mÄnga underbara fÀrger! LÀtta att stryka pÄ och att kombinera med varandra!
    1 produkt i inlÀgget Opi gör mig alltid nöjd!
    192 visningar