Ragnhild

  • Ragnhild

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 1 av 5

    Stor besvikelse

    Här gjorde både schampo och balsam mig besviken. Man måste pumpa mycket för att få ut produkten. Schampot löddrar knappt. Håret blir trött och tovigt. Känns som billigt schampo och balsam köpt i mataffären. Hade förväntat mig bättre.
    1 produkt i inlägget Stor besvikelse
    260 visningar
  • Ragnhild

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Jättebra solkräm

    Den här är verkligen bra. Lätt att smörja ut, skyddar bra och irriterar inte ögonen som många andra solkrämer för ansiktet gör.
    1 produkt i inlägget Jättebra solkräm
    330 visningar
  • Ragnhild

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Ingen täckning

    Färgen såg relativt mörk ut, men gav lite färg på huden. Ingen täckning. Kunde lika gärna ha köpt vanlig solkräm.
    1 produkt i inlägget Ingen täckning
    802 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 1 vecka
      Hej Ragnhild! 🥰 Den här varianten ger väldigt lätt, naturlig täckning — mer en diskret tonutjämning än klassisk täckning — så den kan se mörkare ut i tuben utan att ge mycket färg när den suddas ut. Skaka väl före användning, applicera tillräckligt i tunna, byggbara lager, låt den sätta sig en minut innan du eventuellt lägger concealer eller en mer täckande bas. Hoppas det hjälper! ✨