Hejsan Minna! 😊
Vad kul att du har köpt hem den här – en riktig personlig favorit 😍
Det är en leave-in-behandling, så du använder den efter varje tvätt om du vill. Applicera i handdukstorkat hår, främst i längder och toppar, och styla sedan som vanligt. Den ger dessutom värmeskydd upp till 230 °C.
Om du har fint hår eller lätt upplever att det blir tungt kan du börja försiktigt med en liten mängd (ungefär en ärtas storlek) och fokusera från öron och nedåt. Känns det fortfarande lite mycket kan du istället använda den mer sällan och anpassa efter hur håret känns.
Ha det bäst! 💛