linn.t-03

  • Inlägget skapades 5 år

    Vad passar mig?

    Hej. Jag har sen runt ett är tillbaka blekt hår, men just nu mörkt. Och där det tidigare blivit blekt går det ibland av och jag klipper mig ofta för att få håret helt jämt. Det är inte stora mängder det går av men några centimeter ibland och tycker det är så drygt. Har funderat på att testa denna serie från kerastase Genesis, och funderar om den passar mitt hår. Jag behöver fukt och något som hjälper mig mot att det går av. Vad rekommenderar ni?
    1 produkt i inlägget Vad passar mig?
    3343 visningar
    • Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 4 år
      Halloj igen! 🙌 skillnaden på kiten är ju att den ena innehåller balsam och den andra hårinpackning annars är det ju samma serie. 😍 Så lite beroende på behov för ditt hår om du söker något extra kurerande så väljer du den med inpackning. 🤗✨