• Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Underbart hårserum

    Jag har testat serumet i 2 veckor nu. Detta serum påstår sig vara kliniskt bevisat att öka hårväxten med 214% på bara tio dagar. Jag har applicerat det i hårbotten varje kväll. Jag har delat upp håret i sektioner och applicerat 3 droppar i varje sektion. Detta serum är väldigt koncentrerat och sprider sig så lätt – vilket jag älskar! Det har en geléliknande textur. Håret ser ganska blött ut efter applicering, men torkar väldigt snabbt. Jag älskar också pipetten på denna, det är väldigt lätt att få ut rätt mängd produkt. Även efter 2 veckor har jag fortfarande mycket kvar i flaskan. Jag har inte haft några negativa reaktioner i hårbotten vid användning och känner att min hårbotten känns mer återfuktad. Jag har periodvis haft en del klåda i hårbotten, det har helt försvunnit vid användning av detta serum. Håret känns inte heller fett dagen efter, vilket är ett stort plus för mig. Den luktar ganska maskulint vid applicering, men jag tycker att doften lägger sig när den har torkat. Om det hjälper med hårväxt vet jag inte än. Även om det påstår sig ge synliga resultat på tio dagar, har jag personligen inte märkt något än. Kanske på sikt! Jag kommer i alla fall fortsätta använda det, eftersom jag gillar hur återfuktad och frisk min hårbotten känns. Kanske får jag en positiv effekt med bättre hårväxt på sikt ☺️ #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Underbart hårserum
    54 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra produkt!!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Jag har testat detta serum tillsammans med schampo och balsamet! Jag har väldigt fint, tunt hår och har testat de flesta serumen på marknaden. Detta innehåller kraftfulla ingredienser som ska främja hårväxt och ge fylligare hår, svårt att utvärdera de på några veckor men här är vad jag tycker hittills: Första intryck precis som övriga produkter är fin, bra förpackning. Själva serumet är tunt, och lämnar inte någon hinna i håret och tynger inte heller ner eller gör det fettigt. 🌼 Jag gillar doften på det och upplever de inte för stark som vissa serum kan vara. Så överlag, en prisvärd produkt som absolut är värd att testa och ska bli spännande att se om den håller det den lovar! 🌼 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra produkt!!
    40 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Riktigt bra!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Första intryck är unik, stilren förpackning, bra konsistens och en mild doft🌼 Denna serie ska främja hårväxt och få håret att se tjockare och fylligare ut. Jag gillar verkligen detta balsam, det luktar samma som schampot vilket är en mild, lite maskulin doft som jag personligen älskar. Doften sitter även kvar ganska länge! Jag har väldigt tunt, fint hår och upplever inte att balsamet tynger ner på något sätt utan alldeles lagom med fukt och gör håret lent! Innehåller bra ämnen och ingredienser med vilket uppskattas. Kan bara rekommendera och kommer definitivt köpa om!🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Riktigt bra!
    29 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Väldigt bra!

    Har fått testa dessa produkter via Lyko testpilot⭐️ Första intryck är unik, stilren förpackning, bra konsistens och en mild doft🌼 Denna serie ska främja hårväxt och få håret att se tjockare och fylligare ut. Det är svårt att utvärdera det under några veckor, men gör ytterligare en recension om jag upplever de efter längre tid! Utöver det gillar jag verkligen detta schampo, det löddrar bra, luktar som sagt gott och är väldigt drygt för en bra peng dessutom! Håret blir inte tungt och jag upplever att de håller sig fräscht länge. Är absolut en produkt jag rekommenderar och kommer köpa själv 🫶🏻 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Väldigt bra!
    21 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 3 av 5

    Pure Grow Conditioner

    Jag har testat denna balsam tillsammans med schampot i samma serie i tio dagar på mitt tunna, nordiska hår. Balsamen är rik på peptider som ska regenerera och stärka tunt hår. Flaskan har samma coola design som schampot. Jag tycker balsamen har en fin konsistens – varken för tjock eller för tunn. Den doftar som schampot – en mild, lite maskulin doft, men inget jag märker i håret efter att jag sköljt ur den. Jag applicerar denna efter schamponering och låter den sitta i 2 minuter innan jag sköljer ur. Håret blir lättare att reda ut, men för mitt hår känner jag inte att denna ger tillräckligt med fukt. Det känns inte lika mjukt och behagligt som när jag använder en mer fuktgivande balsam. Men det är nog bara mitt hår som är lite torrare och behöver mer fukt. En bra balsam, men inte en ny favorit hos mig. #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Pure Grow Conditioner
    21 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Pure Grow Shampoo

    Detta är ett schampo som lovar mycket! Kliniskt bevisat att öka hårväxten på bara tio dagar. För mig som har typiskt tunt och nordiskt hår, med något tunnare hår vid tinningarna, lät detta väldigt lovande. Det första jag måste säga är att förpackningen är ganska unik och ser väldigt cool ut på duschhyllan. Det är lätt att dosera ut en lagom mängd produkt. Doften är mild, men likt hårbottenserumet från samma serie, lite maskulin. Jag tycker att schampot löddrar lätt och det är väldigt drygt i användning. Jag har schamponerat 2 gånger (som jag alltid gör) och följt upp med balsam i samma serie. Jag kan avslöja att jag inte har sett någon effekt på hårväxten under dessa tio dagar och håret kändes väldigt torrt och trött de första gångerna jag använde det, men efter några tvättar började håret kännas lite mjukare. Men det får faktiskt håret att kännas tjockare, vilket är ett stort plus för mig! Jag ska fortsätta testa detta framöver, så får jag se om det faktiskt har någon effekt på hårväxten 😅 #lykotestpilot#hairification
    1 produkt i inlägget Pure Grow Shampoo
    25 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ungefär 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som var i plast men ändå hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga, men också att dosera serumet med denna design och pipetten 😄 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter, för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja, den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall, särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴, men den är enligt mig en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Serumet är lättflytande med en väldigt behaglig konsistens. Den är väldigt dryg i användning så man behöver bara några droppar. Serumet fördelar sig lätt med pipetten. Det drar snabbt in i hårbotten utan att lämna en klibbig hinna som vissa serum kan göra. Håret blir inte fett av serumet utan håller sig fint till nästa hårtvätt. 😊 Jag upplever det som ett ganska milt serum då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av detta. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt detta. 🤭 men hårbotten kändes mer balanserad och inte minst mindre torr 😄 Efter användning av detta serum men också schampo och balsam i samma serie känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med dessa. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och det tynger inte ner håret heller. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fön. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Denna är nog en 9 av 10 på grund av att doften blev överväldigande ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra serum som faktiskt inte är klibbigt.
    15 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra denna

    Jag har varit så lycklig att få vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i ca 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera balsamen med denna design.😄 Dessutom var det hela 300 ml produkt i paketet vilket är väldigt bra 😍 Så till doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 Så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tycker den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från början 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som en ganska mild balsam, då den inte irriterar min torra och känsliga hårbotten när jag använde lite av denna. Så därför har jag inte heller kliat när jag använt denna. 🤭 Balsamen är väldigt dryg i användning, så man behöver bara en liten mängd. Den fördelar sig lätt i håret även om den har en väldigt tjock krämig men inte tung konsistens😊 Jag låter balsamen sitta i några minuter innan jag sköljer ur den, så att den får verka ordentligt och efter det känns håret mjukt, fylligt, fräscht och rent efter användning med denna, efter tvätt med schampot i samma serie. Håret håller sig fräscht och rent längre än vanligt och den tynger inte ner håret. Håret luktade fortfarande gott efter torkning även efter användning av värmeskydd och fönning också. Jag upplever att håret blir lite mer hanterbart efter användning, men samtidigt inte supermjukt eftersom det blev lite torrt. Så tyvärr blev mina längder på mitt långa hår torrare så därför lite minus för det. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med schampo och serum i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är den uttorkande effekten på topparna och doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra denna
    12 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Bra schampo

    Jag har haft turen att vara testpilot för #lyko och fått testa denna produkt i cirka 2 veckor nu. Det första jag lade märke till var förpackningen som hade en ovanligt stilren design. Det var enkelt att öppna och stänga men också att dosera schampot med denna design.😄 Sedan doften som inte går att undvika 😅 den luktar fräscht, jag tycker den luktar bubblegum men samtidigt luktar den rent. Den luktar väldigt gott men ibland kanske lite mycket om man är känslig för dofter för efter att ha använt denna var det flera som kommenterade och frågade åh vad är det? 😅 så ja den satt i länge efter att håret var torrt. Jag tyckte den luktade nästan för mycket vissa dagar vilket gjorde att jag fick lättare migränanfall särskilt när jag redan var lite doftkänslig från innan 🥴 men den är enligt min mening en bra och unisex doft, passar för de flesta.😄 Jag upplever den som ett ganska milt schampo, då det inte irriterar min torra och känsliga hårbotten. Så därför har jag heller inte kliat när jag tvättat med den. 🤭 Schampot är väldigt drygt i användning, så man behöver bara en liten mängd. Det fördelar sig lätt i håret och löddrar väldigt bra.😊 Håret känns mjukt, fylligt, fräscht och rent efter tvätt med denna och det håller sig fräscht och rent längre än vanligt. Den tyngde inte ner håret. håret luktade fortfarande gott efter torkning även med användning av värmeskydd och fönning också. Men även med användning av balsam blev tyvärr mina längder på mitt långa hår torrare. Men mitt hår är också så att det blir fort fett i toppen och torrt i längderna så det är lite svårt att hitta riktigt 10 av 10 😅 men denna är nog en 8 av 10 på grund av detta och att lukten blev kraftig ibland. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten men den fungerar väldigt bra med balsam i samma serie i alla fall 🙌 Det enda minus jag hittade och som gör att jag drar en stjärna är för den uttorkande effekten på topparna och för doften, som var för stark för min smak vissa dagar. Allt som allt har upplevelsen varit övervägande positiv, och det ska bli spännande att se hur längre användning påverkar hårväxten. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Bra schampo
    12 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 4 av 5

    Serum

    Jag fick möjlighet att testa detta serum som testpilot. 💙 Förpackningen känns genomarbetad och lyxig, och serumet har en lätt konsistens som är enkel att applicera i hårbotten. Produkten känns lovande och det märks att den är framtagen med fokus på hår och hårbotten. När det gäller resultat, särskilt hårväxt, är det fortfarande för tidigt för mig att säga något säkert eftersom jag inte har använt serumet tillräckligt länge ännu. Däremot har jag märkt att mitt hår känns ganska fett efter användning, vilket är något att tänka på beroende på hårtyp och hur ofta man tvättar håret. Trots det ser jag fram emot att fortsätta testa produkten och se vilka resultat den kan ge på längre sikt 🥰💙 #testpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Serum
    245 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Conditioner

    Jag fick möjlighet att testa denna balsam som testpilot. Den har en lätt konsistens som är enkel att applicera och fördela i håret. Mitt hår verkar verkligen gilla den, det känns mjukt, välvårdat och får en fin glans efter användning. Formulan känns skonsam och vårdande för håret. När det gäller hårväxt tycker jag att det behövs lite mer tid innan jag kan bedöma resultatet, eftersom sådana effekter inte syns direkt. Hittills är jag dock väldigt nöjd, och dessutom ser flaskan riktigt lyxig ut i badrummet 💙 den är verkligen fin att ha framme! ✨ #testpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Conditioner
    185 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 6 dagar
    Jag fick möjlighet att testa dessa produkter som testpilot. 💙 Hairification-schampot och balsamet/ serum har en fin design på flaskorna och en intressant doft. Än så länge tycker jag att mitt hår känns fylligare och har fått mer volym. Om produkterna bidrar till snabbare hårväxt kan jag däremot inte uttala mig om ännu, eftersom jag behöver använda dem under en längre period. Hittills känns de lovande och dessutom ser de väldigt fina ut i badrummet. 💙✨ #testpilot #hairification
    1 produkt i inlägget
    414 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Lovande

    Jag har långt, vågigt och ganska torrt hår och försöker aktivt ta hand om både längderna och min hårbotten för att främja tillväxt och bättre hårkvalitet. Därför var jag väldigt nyfiken på att testa denna. Det jag direkt lade märke till var att även detta serum har en mild och behaglig doft, vilket gör det enkelt att använda regelbundet utan att det känns för starkt eller störande. Serumet är lätt i konsistensen och enkelt att applicera i hårbotten. Det känns inte kladdigt eller fett, vilket är ett stort plus. Efter användning känns hårbotten fräsch och återfuktad, och jag upplever det som en behaglig produkt att inkludera i min rutin. Jag tycker jag att jag ser vissa små förbättringar – håret känns något starkare och friskare vid rötterna. Precis som med de andra produkterna i serien behöver jag dock testa serumet under en längre tid för att verkligen kunna avgöra hur effektivt det är. Sammanfattningsvis tycker jag att det är en lovande produkt som jag verkligen gillar att använda, och jag är nyfiken på att fortsätta se vilka resultat den kan ge över tid. #hairification #lykotestpilot #lykoreview
    1 produkt i inlägget Lovande
    52 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Lovande

    Mitt hår är långt, vågigt och ganska torrt i sina längder, vilket gör balsam till en av de viktigaste produkterna i min hårvårdsrutin. Jag behöver något som återfuktar ordentligt men utan att tynga ner mina naturliga vågor. Det har en väldigt mild och trevlig doft, vilket jag verkligen uppskattar. Den ger en känsla av fräschhet utan att ta över, och passar bra för daglig användning. Konsistensen är krämig men inte tung, och den är lätt att fördela i håret. Jag upplever att håret blir lite mer lätthanterligt efter användning, men samtidigt inte supermjukt direkt efter duschen. På mig blir håret något strävt även efter balsamet, vilket gör att jag personligen känner att jag behöver komplettera med en bra hårolja eller leave-in produkt för att få den där riktigt mjuka och återfuktade känslan. När det gäller resultat tycker jag ändå att produkten ger en fin grund – håret känns friskare och jag tycker mig ana att det blivit lite starkare, men det är fortfarande för tidigt att säga om det ger några mer tydliga eller långsiktiga effekter. Jag ser potential i produkten och gillar den absolut, men vill fortsätta använda den under en längre period för att verkligen kunna utvärdera resultatet fullt ut. #lykotestpilot #hairification #lykoreview
    1 produkt i inlägget Lovande
    31 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Lovande

    Jag har långt, vågigt hår som tenderar att bli ganska torrt, särskilt i längderna. Därför är jag alltid på jakt efter produkter som både rengör skonsamt och samtidigt ger lite extra fukt och vård utan att tynga ner håret. Det första jag reagerade på när jag började använda det var doften – den är väldigt behaglig och fräsch men samtidigt ganska mild, vilket jag verkligen uppskattar. Det känns inte överväldigande eller starkt, utan mer subtilt och rent. Själva schampot löddrar lagom mycket och känns skonsamt mot både hår och hårbotten. Efter tvätt upplever jag att håret känns rent och fräscht, och jag tycker faktiskt att jag redan nu kan se en viss förbättring i hur håret känns – det ser något friskare och mer levande ut. Samtidigt märker jag att mitt hår blir lite strävt efter tvätt, vilket inte är helt ovanligt för mitt hårtyp, men något jag behöver ta hänsyn till. Därför upplever jag att det krävs en bra hårolja eller återfuktande stylingprodukt efteråt för att få tillbaka mjukheten och glansen. Jag gillar verkligen den här produkten och den känns lovande, men för att kunna se mer tydliga och långsiktiga resultat behöver jag använda den under en längre tid. Men hittills är mitt intryck positivt och jag ser fram emot att fortsätta testa den. #lykotestpilot #hairification #lykoreview
    1 produkt i inlägget Lovande
    31 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Trevligt hårserum 🤍

    Jag har fått testa tre produkter från Hairification, som testpilot, under några veckor. Sist ut att bli recenserad är detta hårserum! Snygg, stilren förpackning. Trevlig att ha framme! Lätt förpackning, i plast. Bra pipett, lätt att använda. Ett serum som man ska applicera tre droppar av i hårbotten. Masseras in. Kan appliceras i vått eller torrt hår. Ska främja hårväxt, boosta volymen i håret och öka keratinproduktion. Innehåller bland annat ginsengextrakt, lärkträdsextrakt och biotin. ♥️🤍💧 Jag tycker att det är ett behagligt serum, lätt att applicera. Håret ser inte ett dugg fett ut efter behandling, vilket det absolut kan göra med andra liknande produkter. Ett stort plus! Det känns härligt och lyxigt att använda det. 🥰 Vill nästan ge fem poäng bara för att serumet är behagligt att använda, förpackningen är snygg, serumet gör inte håret fett alls och pga att det innehåller fantastiska ingredienser för håret. Men; vill ju också se om det ger resultat och ger alltså därmed fyra stjärnor, som jag eventuellt uppdaterar senare. 🌟🌟🌟🌟 Det har helt enkelt gått lite för kort tid för att jag ska kunna avgöra resultat gällande just hårväxt. Ska med glädje fortsätta prova serumet, tycker mycket om det hittills. ♥️💧🫧 #lykotestpilot #hairification 🤍🥀🫧
    1 produkt i inlägget Trevligt hårserum 🤍
    128 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 5 dagar
      Verkar vara ett bra serum, men som du säger att men hårväxt behövs det mer tid för att verkligen se om det ger resultat 🙈💕💕
      1 gillar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Lätt och behagligt serum för hårbotten 🤍

    Jag har använt Pure Grow Hair Growth Intensifying Serum i två veckor nu, och hittills är jag mycket nöjd. Serumet har en lätt konsistens och är enkelt att fördela i hårbotten. Pipetten gör det också lätt att dosera rätt mängd. Det absorberas snabbt och lämnar varken håret eller hårbotten klibbigt eller fettigt. Det var jag lite orolig för eftersom mitt hår lätt kan bli fett, men serumet har fungerat mycket bra för mig. Det känns behagligt och ger en fräsch känsla i hårbotten. Serumet har en mild doft som inte är för stark. Det passar också bra tillsammans med schampot och balsamet i samma serie. Efter bara två veckor är det fortfarande för tidigt att säga något säkert om hårväxt, men hårbotten känns frisk och balanserad. Jag kommer därför att fortsätta använda serumet för att se resultaten över längre tid. 🫧💕 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Lätt och behagligt serum för hårbotten 🤍
    28 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Mjukt hår! Rekommenderas

    Jag har använt Pure Grow Conditioner i två veckor och är mycket nöjd med första intrycket. Balsamet har en bra och mild doft som sitter kvar i håret utan att bli för stark. Produkten är dryg i användning och enkel att fördela i längderna. Jag låter det verka i några minuter innan jag sköljer ut det. Efter användning känns håret märkbart mjukare, slätare och lättare att reda ut. Det känns också fräscht och vårdat utan att bli tungt eller fett. Balsamet passar också väldigt bra tillsammans med schampot i samma serie. Det är fortfarande lite tidigt att säga om håret har blivit starkare efter bara två veckor, men hittills är jag mycket nöjd med hur håret känns. Jag kommer därför att fortsätta använda balsamet för att se resultaten över längre tid. 🫧💕 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Mjukt hår! Rekommenderas
    15 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Mycket nöjd efter två veckor 🤍

    Jag har nu använt Pure Grow Shampoo i två veckor, och mitt första intryck är mycket positivt. Schampot har en bra och mild doft som inte blir för stark, och förpackningen är enkel och praktisk att använda. Schampot är drygt i användning, så man behöver bara en liten mängd. Det fördelar sig lätt i håret och löddrar väldigt bra. Efter tvätt känns håret rent, fräscht och mjukt, utan att det blir tungt. Jag har bara använt produkten i två veckor, så det är fortfarande lite tidigt att bedöma om det har haft någon effekt på hårväxten. Ändå är jag mycket nöjd med hur håret känns efter användning! Och det fungerar väldigt bra med balsam i samma serie🙌 Jag kommer att fortsätta använda schampot för att se vilka resultat det kan ge över längre tid. Hittills är jag mycket nöjd! 🫧💕 #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Mycket nöjd efter två veckor 🤍
    23 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Hairification Pure Grow serum

    Jag fick testa Hairification-seriens produkter genom Lykotestpiloten! Detta serum har varit på test, så här är en liten erfarenhet av produkterna. 🫧😊 -Hår och hårbotten: Denna produkt absorberades mycket snabbt och var lätt att applicera. Den lämnade ingen "film" eller klibbig känsla. Håret höll sig rent till nästa tvätt, och det gjorde inte mitt hår fett, som vissa serum kan göra. Jag måste testa längre för att se om det finns andra resultat för mitt hår. -Förpackning: är bra och trevligt att den är av plast, den håller bättre i användning. Pipetten var lätt att använda och man kunde dosera rätt mängd produkt bra. Jag fortsätter! 🍀🫧🤩 #lykotestpilot #hairification #lyko #hiukset #hiusseerumi @Hairification @LYKO @Lyko
    1 produkt i inlägget Hairification Pure Grow serum
    43 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Lämnar en härligt lugnande känsla på hårbotten

    Mitt första intryck av serumet var mycket positivt. Flaskan är stilren och känns av hög kvalitet, och pipetten gör doseringen enkel. Serumet har en lätt, rinnande och silkeslen konsistens som kändes behaglig redan från första användningen. Doften är samma skogiga som i schampot och balsamet från samma serie. Jag är inte så förtjust i doften, men jag förlåter det eftersom detta serum är så bra! Jag har nu använt serumet i nästan två veckor tillsammans med schampo och balsam från samma serie. Serumet fördelar sig väldigt bra på hårbotten och absorberas snabbt utan att kännas klibbig. Det var en stor positiv överraskning att serumet INTE lämnade håret fettigt eller klibbigt alls. Mitt hår blir lätt fett, så jag var lite nervös för hur min hårbotten skulle reagera. Efter denna korta användningstid har jag dock inte märkt någon förändring i hårväxten än, men hårbotten känns tydligt friskare och mer balanserad. Detta serum kommer definitivt att bli en del av min regelbundna hårvårdsrutin! #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Lämnar en härligt lugnande känsla på hårbotten
    30 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 3 av 5

    Balsam

    Balsamet gav genast ett kvalitetsintryck tack vare den stiliga och snygga förpackningen. Det uppstod dock snabbt en utmaning vid användning: balsamet är ganska tjockt i konsistensen, vilket gjorde det svårt att få ut det ur flaskan. Flaskan trycktes lätt ihop vid klämning, och produkten fick doseras med ganska stor kraft. Balsamet har samma skogiga, kådliknande doft som schampot i samma serie. Doften är personlig och enligt mig ganska stark och inte särskilt behaglig för min smak. Konsistensen känns dock fyllig, men jag förväntade mig att den skulle återfukta håret mer. Min hårtyp är lite naturligt lockig/vågig och tunn, men topparna är torra och rötterna blir lätt feta. Efter användning av balsamet var håret mjukt, lätt att reda ut och det kändes tydligt mer voluminöst. Topparna blev dock enligt min smak lite torra. Jag har nu använt balsamet i nästan två veckor, så jag har ännu inte märkt någon hårväxtfrämjande effekt. Sammanfattningsvis ger balsamet dock håret luftighet och volym, men för mycket torra toppar räcker det inte ensam. Dessutom lämnade förpackningens användarvänlighet en del att önska, eftersom doseringen av den tjocka konsistensen var svår. #lykotestpilot #hairification
    1 produkt i inlägget Balsam
    12 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 4 av 5

    Hairification Pure Grow balsam

    Jag fick testa Hairification-seriens produkter genom Lykotestpiloten! Denna balsam har jag nu testat, så här är en liten erfarenhet av produkterna. 🫧😊 -Hår: känns mjukt och lent efter användning, låt verka några minuter och skölj sedan ur. -Doft: enligt mig har den en bra och unisex doft, passar alla. Den är inte alls stickande och håret luktade fortfarande gott även efter torkning. -Förpackning: Designen är snygg och passar bra på min duschhylla tack vare den platta formen. 300 ml förpackning. Jag drar av en stjärna för korken eftersom man måste klämma för att få ut produkten ordentligt. Jag vet inte om det var något fel på min flaska. Innehållet är dock bra. 😊 #hairification #lykotestpilot #hiukset #hoitoaine Hairification LYKO Lyko Suomi
    1 produkt i inlägget Hairification Pure Grow balsam
    31 visningar
  • Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 vecka
    Betyg: 5 av 5

    Hairification Pure Grow🫧

    Jag fick testa Hairification-seriens produkter genom Lykotestpiloten! Denna schampo har jag nu testat, så här är en liten erfarenhet av produkterna. 🫧😊 -Hår: känns fylligt och rent efter användning, en positiv upplevelse. Tyngde inte ner mitt eget hår. Måste testa längre för att se om det kommer andra resultat för håret. Schampot löddrade också mycket bra. -Doft: enligt mig en bra och unisex doft, passar alla. Inte på något sätt stickande och håret luktade fortfarande gott även efter torkning. -Förpackning: bra och lätt att dosera schampot. Designen ser fin ut och passar min duschhylla tack vare den platta formen. Jag fortsätter med den! 🍀🫧💕 #lykotestpilot #hairification #shampoo #hiukset Hairification LYKO Lyko Suomi
    1 produkt i inlägget Hairification Pure Grow🫧
    40 visningar