Anna
Lyko Creator
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 dag
Återköpta & nya hårprodukter 💦
Med ljud hör ni mig berätta om alla hårprodukter 💗💦🥰 Balsamet från Joico fick pris 2024 i Swedish Beauty Awards, inte 2025 som jag säger i klippet 🥰5 produkter i inlägget Återköpta & nya hårprodukter 💦 Anna
har skapat en lookAnvändarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 dagarHårfavoriter som är använda här 💗
Har taggat hårfavoriter som används när bilden togs nu och jag kan ju erkänna att allt jag använt från Kerastase sen jag var 16 år är väldigt bra! Håroljan från Amika är väldigt lätt och jag gillar även tjockare oljor men den är väldigt lätt att använda eftersom håret aldrig blir tungt av den och den doftar underbart 😍🩷4 produkter i looken Hårfavoriter som är använda här 💗135 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 2 dagarAlltså ditt hår är en dröm!!!1 gillar
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
Underbar på kindbenen ✨🍓😍🏖️
Härlig blusch/ bronzer/ highlighter som jag kommer fortsätta använda heeela sommaren💖🤎1 produkt i inlägget Underbar på kindbenen ✨🍓😍🏖️ - Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 4 dagar
Härligt sommarglow✨🏖️
En milt vanilj doftande blush med glow som är lätt att använda 🍓☕🥰 Älskar den!1 produkt i inlägget Härligt sommarglow✨🏖️ - Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 2 veckor
Älskar Longevity serumet 💜
Berättar i klippet om serumet🥰Ett serum som jag använt sen det kom ut tidigare i våras och jsg fortsätter att använda 💜 Det Lovas mycket och det håller allt! Någon mera som använder det eller någon som är nyfiken på det?1 produkt i inlägget Älskar Longevity serumet 💜232 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaÅh låter som ett fantastiskt serum 😍1 gillar
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 2 veckor
En liten beställning 🤎
Testar en ny brun-utan-sol produkt till kroppen!Spännande att se om den kan vara bättre än något från ST, Tropez som har väldigt bra och jag bara använder annars. En prisad krämbronzer från Isadora men tog för ljus, Ögonskuggspenna som kan vara bra ihop med annat och många tycker om här. Och ja, en handske att stryka på brännan med✨ Brukar inte lägga ut när jag öppnar beställningar men tycker ju det är kul när andra gör det😃, Har någon upptäckt en NY bra brun utan sol produkt i år eller förra? Har använt BUS i i över tjugo år och det är ju verkligen inte den lättaste typen av produkter att hitta bra av🤎4 produkter i inlägget En liten beställning 🤎380 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dagPerfekt till sommaren! ☀️😍✨1 gillar
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 veckor
Provar ny flytande MAC Multisculpt som ögonskugga !
Har köpt den Mac Cosmetics Multisculpt Matte Liquid i två färger och har idag Cool Spice. De är lite för tunna i konsistensen tycker men är rätt nöjd. Jag har ju lite svår sminkade ögon hooded eyes som bara blir svårare ju äldre jag blir. Så flytande ögonskugga är lättare, det här är ju en slags multiprodukt så därför är den troligen så tunn men min tanke är att ha dem främst som ögonskugga men såklart tog jag lite på kinderna också. ✨9 produkter i inlägget Provar ny flytande MAC Multisculpt som ögonskugga !699 visningar Anna
har recenserat en produktAnvändarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 3 veckorBetyg: 5 av 5Suverän! Har alltid en ny i lager🖤
Den här mascaran kan jag alltid lita på! Den håller mina raka och korta fransar böjda hela dagen! Mascaran sitter kvar på fransarna så jag slipper så ut som en panda och fungerar toppen på mina lite känsliga ögon Känns mild för att vara vattenfast men fungerar bättre och är mer pålitlig än de jag haft innan. Färgen är riktigt svart, snyggt tycker jag! Vill jag ha en mjukare mascara , så är den lätt att måla på på t unt med, den är noll klumpig och smidig att använda och ändå lätt att bygga på till längre fransar! Borsten är smal och når lätt de minsta fransarna och mina underfransar har aldrig varit lättare att få fina innan. Den här mascaran har jag haft genom snö, träningspass och gråt och den sitter. Så jag har alltid ( minst) en i lager hemma🖤 #lykoreview1 produkt i inlägget Suverän! Har alltid en ny i lager🖤310 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 veckaSå fint! Låter som en jättebra mascara 😍🥰1 gillar
- Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 månad
Glow✨och sommar känsla🍑🩷
Tack Ole Henriksen för den underbara vinsten! 💕💖 Älskar allt med detta serum redan till min torra hud. Ful, C-vitmin vitamin, niacinamide och en underbar doft av persika✨🍑 Såå somrig känsla på de här produkterna. Rengöringen ger både fukt och tar bort även solskydd ordentligt och serumet, vilken dröm att använda och få glow som passar sommaren 🌅 Recensioner kommer✨2 produkter i inlägget Glow✨och sommar känsla🍑🩷368 visningar Anna
har recenserat en produktAnvändarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 månadBetyg: 5 av 5En full pott till dagkräm för mig!
Har fått en ny favoritproduk, den här krämen! Känns lyxig och är riktigt bra. Jag har torr hud, alltså riktigt torr hud och vill ha en lättare kräm som ändå gör min hud återfuktad, plumpad och fin och allt det gör den här krämen! Jag har testat tre produkter från Emma S och det här är min favorit av de tre som jag absolut kommer köpa igen! Den har en stilren design och jag gör just mina fina linjer finare som det står på förpackningen. Tycker att hela min hud i ansiktet blir finare och fräschare med krämen. Jättekul kul att bli riktigt nöjd med en kräm som ligger på mellanpris och jag upplever som lyxig och ja dyrare! Det hade inte förvånar mig om den hade kostat runt 800 kronor. Den ger som sagt bra med fukt och även annat som verkligen ger fint resultat på min hud som är lite äldre och har börjat kallas mogen. Men kan verkligen även tänka mig att den också passar för yngre personer än mig. Den innehåller lite bonus SPF, eftersom man aldrig tar tillräckligt av en dagkräm för fullgott solskydd så är det en bonus bara på grund av det. Tillfället jag skulle tänka att den räcker som SPF är en mörk dag i December och jag inte vistas ute mer än 5-7 minuter under de få ljusa timmarna. Men känns ändå fräscht med lite skydd i. Doften är mild mjuk och fräsch, jag uppplever doften dom fin och exklusiv. En doft som inte tar plats och piggar upp på morgonen när jag använder krämen. det är inte samma doft som Emma S Hydrating serie har som också är fin och mild Min hud blir alltså plumpad , återfuktad och fin av krämen så jag rekommenderar den varmt💙 #emmas #lykotestpilot1 produkt i inlägget En full pott till dagkräm för mig!206 visningar- Användarens roll: Ambassador.Kommentaren lades 4 veckorGillar verkligen Emma S refresh spray 😍2 gillar