F.E.M

  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Okej

    Den är okej. Men om man har torr hud och är känslig ger denna enligt mig inte tillräckligt återfuktning.
    1 produkt i inlägget Okej
    142 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Bra och billig.

    Sjunker in i huden snabbt .
    1 produkt i inlägget Bra och billig.
    78 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 månad
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Otroligt bra!!!

    Detta är den bästa bas produkt jag någonsin provat. Köpte den eftersom den innehåller solskyddsfaktor, var inte beredd på att den skulle vara så här bra! Den täcker på ett naturligt sätt och man ser inte sminkad ut. Den jämnar ut lägger sig inte i veck/ rynkor. Behövs pyttelite produkt för hela ansiktet.
    1 produkt i inlägget Otroligt bra!!!
    287 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 4 av 5

    Helt okej

    Helt okej vardags ögonskugga. Mjuka varma färger.
    1 produkt i inlägget Helt okej
    2657 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Över förväntan

    Efter cirka två veckors användning tycker jag att denna creme bara bli bättre, Det blir ingen fet hinna. Den återfuktar bra. Den har en bra lagom krämig konsistens, inte för tunn o rinnig och inte tjock och kletig. Stort plus för det hygieniska sättet o pumpa upp cremen!! Har lite svårt för doften på den. Har precis beställt min tredje burk utav denna. Den har blivit ett måste i min rutin. Tycker fortfarande doften är lite svår, men har vant mig.
    1 produkt i inlägget Över förväntan
    293 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 3 av 5
    Verifierad köpare

    Funkar kanske

    Ångrar att jag inte använt den mer regelbundet, är svårt att utvärdera nu. . Men tycker mig se att det börjar växa mer små hår vid hårfästet, så tror den funkar.
    1 produkt i inlägget Funkar kanske
    894 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Återfuktar

    Denna är bra återfuktning. Jag använder som en fuktmask flera gånger i veckan. Lägger på ett tjockt lager och låter sjunka in.
    1 produkt i inlägget Återfuktar
    919 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Vacker

    Så fin och bra ,vacker färg och allt. Hade gett fem stjärnor om den suttit ändå längre på läpparna.
    1 produkt i inlägget Vacker
    730 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Super bra!

    Bästa mascaran jag använt. Sitter som berget även om man är ute i spöregn. Bra för känsliga ögon. Har använt den i flera år och det enda negativa är att den inte separerar fransarna så bra.
    1 produkt i inlägget Super bra!
    1153 visningar
  • F.E.M

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 6 månader
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Bra

    Bra kam när man gör olika uppsättningar eller flätor i håret.
    1 produkt i inlägget Bra
    641 visningar