Användarbilder
Betyg & kommentarer
- Mest hjälpsamma positivaAnvändarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 5 månaderBetyg: 5 av 5
Min nya favorit brun utan sol! ☀️
En underbar och lätt applicerad brun utan sol som blir lika bra varje gång! 😍 Går att ha ovanpå hudvården under dagen utan att kännas kladdig eller att den blir fläckig! Annars är den perfekt att lägga på innan sängdags, då den torkar superfort! Luktar lite dagen efter tycker jag men den är SÅ jäkla bra så trots det får den fem av fem stjärnor! ⭐️ #lykocreator #lykoreview #bronza11693 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 månaderAnvänder du den varje dag eller varannan eller hur gjorde du? :) 🥰1 gillar
- Inlägget skapades 1 dag
Eksem nyligen
Vad menas med att den saknar color guard? Är denna ok för känslig hud?568 visningar- Kommentaren lades 22 timmarDen är ”genomskinlig” så man ser inte vart man applicerar, men är man noggrann brukar det inte vara några bekymmer. Har inte testat just denna men använt misten och har inte haft några problem trots känslig hud!🥰
- Inlägget skapades 4 dagarBetyg: 1 av 5
Luktar apa
Luktar precis lika illa som alla andra bus jag har testat. Synd, för annars gav den fint resultat!919 visningar- Användarens roll: Kundtjänst på Lyko.Kommentaren lades 13 timmarHejsan Madeleine!😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vad kul att höra att du gillar resultatet och att produkten gav en fin färg🤎 Vi förstår att doften kan vara en avgörande del av BUS-upplevelsen, typiskt att doften inte föll dig i smaken. Dofter kan vara väldigt personligt och upplevas olika. Hoppas du hittar en annan favorit som känns helt rätt för dig, båda i nyans och doft! Önskar dig allt gott!🌞
- Inlägget skapades 2 veckorBetyg: 5 av 5Verifierad köpare
Fin bus
Man får en fin färg och härlig doft!2688 visningar - Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 1 månadBetyg: 5 av 5Verifierad köpare
Otrolig!
Så fin färg! Luktar inte vanlig BUS lukt, lätt att få jämn färg #lykoreview4327 visningar - Inlägget skapades 1 månad
Produkten har ändrat färg
Hej! En liten fråga, köpte denna förra sommaren och älskade den. Men använde bara upp halva sen har den stått i skåpet tills nu när jag kände att det var dags att börja BUS säsongen igen. När jag skulle ta ut den upptäckte jag att den gått från att vara genomskinlig i flaskan till lite orange/brun i tonen. Bör man kasta och köpa ny? Eller går den fortfarande att använda? Tack på förhand!4446 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 månadHejsan Rebecca! 😊👋 Det du beskriver är klassisk oxidation av BUS (DHA), det är inte farligt, men kan ge mer orange ton, ojämnt resultat och starkare doft. Kolla PAO‑symbolen (t.ex/. 6M/12M) och om den tiden passerat eller doft/konsistens ändrats tydligt är det bäst att kasta och köpa ny! 🤍 Vill du testa ändå, gör ett litet patchtest och utvärdera efter 24 timmar 😊 Förvara framtida flaskor svalt och mörkt, skruva åt locket ordentligt och undvik värme/fukt i badrummet för att minska oxidation! Ha det bäst!2 gillar
- Inlägget skapades 2 månaderBetyg: 5 av 5
KUNGEN!
Absolut the GOT! Klibbfri, fläckar inte, ger perfekt nyans och lätt att applicera!4960 visningar - Inlägget skapades 2 månaderBetyg: 1 av 5Verifierad köpare
En av dom sämsta jag testat
Är en van brun utan solare som testat det mesta och det här e bland det sämsta jag testat. Lägger sig JÄTTE ojämt och blir fläckig efter en dag.7338 visningar - Inlägget skapades 2 månaderBetyg: 4 av 5Verifierad köpare
perfekt bus
älskar hur jämn färgen blir och att det inte lossnar fläckvis, dock supersynd att den inte har en colorguard :( - Inlägget skapades 8 månaderBetyg: 4 av 5Verifierad köpare
Bra produkt
Bra produkt som ger en fin färg, dock svårare att få jämt än sprayen, krävs lite mer jobb. Plus att den inte färgar på kläder/lakan!9440 visningar - Inlägget skapades 11 månaderBetyg: 4 av 5
Superfin färg!
Väldigt trevlig brun utan sol som ger en riktigt fin rödbrun färg, väldigt naturlig, helt utan gröna toner. Extra trevligt att den ger färg snabbt, redan efter någon timma börjar färgen framträda ordentligt! Jag tycker att den är lätt att smörja in men det gäller att inte snåla med produkten för då kan det bli fläckigt. Jag använder en tanning-mitt. Gelen torkar in tämligen snabbt och lämnar inget klibb. Doften är ok. Jag tycker absolut att den luktar bus, framför allt efter ett par timmar, men ganska diskret doft ändå. Doften försvinner som vanligt vid första duschen dock. Försvinner helt ok men kan även då bli lite fläckig. + Färgen! + Torkar snabbt, inget kladd + Håller bra -/+ Saknar colorguard vilket både är bra för man slipper kladd och att den färgar av sig, men också svårt att få till helt jämnt... - Kan bli fläckigt om man inte är tillräckligt noggrann med appliceringen. - Luktar faktiskt en del bus "dagen efter"11258 visningar
BronzaBronzing Gel 400 ml
Bronzing Gel är en self-tan som byggs upp gradvis och ger en solkysst, medium färg. Den transparenta, snabbtorkande gelen är berikad med fuktgivande hyaluronsyra och vårdande vitaminer.
Formulan absorberas lätt av huden, färgar inte av sig och ger en fräsch, återfuktad känsla. Gelen har en diskret doft av citrus, äpple och grönt te. Upplev en naturlig, jämn brun-utan-sol, utan att behöva duscha av den.
Användning:
För ett långvarigt resultat, exfoliera huden dagen innan. Applicera Bronzing Gel på ren och torr hy med Bronza Application Mitt. Formulan saknar color guard, var noggrann vid applicering för ett jämnt resultat. Tvättas inte av. Färgen utvecklas gradvis, full effekt efter 24 timmar. För ett mer intensivt resultat, applicera fler lager.
- Kategori:Brun Utan Sol