Tasnem

  • InlĂ€gget skapades 4 Ă„r

    AnvÀndning

    Ska man anvÀnda den som 1a produkt eller ha ansiktskrÀm/olja först? O ska man bara anvÀnda den i samband med acne?
    1 produkt i inlÀgget AnvÀndning
    1103 visningar
    • AnvĂ€ndarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 4 Ă„r
      Hej,😊 Denna anvĂ€nder du pĂ„ rengjord hud, sedan applicerar du eventuell olja och till sist krĂ€m. đŸ™đŸŒ Detta serum Ă€r bra att anvĂ€nda om man har akne, orenheter eller porer. Önskar dig en fin dag! ✹