Lovisa

  • Lovisa

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 år
    Betyg: 4 av 5

    Jätte bra

    Rolig förpakning och vaniljdoftan är OTROLIGT BRA men jordgubb är också bra men VANILJ är BARA FÖR GRYM men det är lite dyrt för sålite produkt men ÄLSKAR DEN ÄNDÅ💗💗💗
    1 produkt i inlägget Jätte bra
    5079 visningar
    • Kommentaren lades 10 månader
      Asså ålskar!!!💕💕💕