Lisa
Lisa
har recenserat en produktInlägget skapades 3 veckorBetyg: 5 av 5Verifierad köpareVäldigt bra necessär!
Rymmer mycket, bra form och snygg!1 produkt i inlägget Väldigt bra necessär!66 visningarLisa
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 1 månad7 visningarLisa
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 1 månad5 visningarLisa
har laddat upp en ny omslagsbildInlägget skapades 1 månad4 visningarLisa
har recenserat en produktInlägget skapades 4 årBetyg: 5 av 5Verifierad köpareBästa eyelinern!
Bästa eyelinern jag haft, är man osäker på vilken man ska köpa rekommenderar jag denna starkt! Sitter bra, fin pigmentering och lätt att använda!1 produkt i inlägget Bästa eyelinern!1196 visningarLisa
har recenserat en produktInlägget skapades 8 årBetyg: 1 av 5Dålig färg och smulig
Köpte "Dearest"; Smulig och färgen var inte täckande, applikationen blev ojämn och ful. Jag skulle inte rekommendera de mörkare färgerna.1 produkt i inlägget Dålig färg och smulig390 visningar