Milena

  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Bästa produkten av denna typ jag har använt ❤️😊

    Den smälter perfekt in i huden. Blandar utmärkt. Mycket lätt att bygga upp täckning. Täcker rodnad väldigt bra och klarar briljant att täcka finnar. Den medföljande svampen i fodralet som är dedikerat till denna produkt fungerar som Photoshop (bokstavligen 🤯) – när jag använder den försvinner porerna – jag har ingen aning om hur – man uppnår inte den effekten med en borste. Produkten ger inga fläckar, ser bra ut hela dagen – och om något nöts bort sker det jämnt. Testad i varma, regniga och kalla dagar. Genial idé med fodralet som kan användas flera gånger. Jag har redan använt upp 3 refill – nu använder jag den 4:e och vill inte byta till något annat ❤️
    1 produkt i inlägget Bästa produkten av denna typ jag har använt ❤️😊
    148 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Pålitlig – fungerar bokstavligen som lim 😃👍❤️

    Jag använder det för att tämja busigt hår – det har aldrig svikit mig. Det kan lämna en vit – genomskinlig klump (jag använder den transparenta versionen) 😃 – men det handlar om att lära sig att applicera rätt mängd och snabbt applicera det väl – då ser håret fantastiskt ut. Jag älskar applikatorborsten som har två sidor – den ena är kort och platt, den andra är tätare och längre. Båda sidor ger många möjligheter att kamma busigt hår. Det kommer definitivt också vara bra för ögonbryn – även om jag aldrig har använt det på det sättet (jag har svarta, tjocka och ganska välskötta ögonbryn ❤️😃) Jag har använt det dagligen i 2,5 år och det finns inget bättre 😃❤️😊
    1 produkt i inlägget Pålitlig – fungerar bokstavligen som lim 😃👍❤️
    23 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Favorit 😊❤️

    Separera, böjer och håller hela dagen. Fungerar ibland så bra - att jag använder den ensam på fransarna - då ger den effekten av naturliga fransar som ser ut som jag har gjort en laminering 😊❤️😃 Effekten är så flickig - fräsch och tillför charm. Flera har frågat mig vad jag har gjort med mina fransar för att de ser ut så 😊😊❤️ Den är också fantastisk för att bygga en starkare ögonlook - perfekt för kvällsmakeup. Jag har redan använt ungefär 6 förpackningar och kan rekommendera den utan tvekan ❤️😊😃👍
    1 produkt i inlägget Favorit 😊❤️
    55 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Bra kvalitet + vacker, delikat effekt 😊❤️

    Produkten har en fin borste – silikon, böjd i formen av ett brutet C – ena sidan böjer mer, den andra separerar – den är inte jättestor, vilket gör den mer precis. Man kan lätt komma åt ögonvrårna. Man kan bygga upp effekten – från mycket diskret till starkare böjning och förtjockning – vilket jag gillar eftersom jag ibland föredrar olika looks beroende på tillfälle. Den smular eller smular inte – ibland kan den lätt överföras, men i mitt fall beror det på hängande ögonlock (tyvärr). Jag köpte den i en liten version på flygplatsen för att testa den, och den levde upp till mina förväntningar. Rekommenderas! 😊👍
    1 produkt i inlägget Bra kvalitet + vacker, delikat effekt 😊❤️
    104 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Mildare alternativ till peeling ❤️😊

    Passar personer med känsligare hud som är benägen att bli irriterad. Kornen är mycket små – när man använder denna produkt känns det inte som gnuggning utan en mjuk massage 😊😃 Efter andra peelingar hade jag ofta irriterad hud – med denna produkt försvann problemet. Produkten har medvetet en gel-krämig konsistens som är riktigt behaglig. Doftar milt, för mig ibland knappt märkbar. Jag gillar att den är i tub – för mig ett bekvämare alternativ.
    1 produkt i inlägget Mildare alternativ till peeling ❤️😊
    85 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    Pålitlig 😊

    Löser upp även vattenfast smink. Irriterar varken hud eller ögon. Mycket dryg - jag behöver inget annat 😊❤️
    1 produkt i inlägget Pålitlig 😊
    250 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 2 av 5

    Rekommenderar inte 😕

    Produkten luktar visserligen gott, men det är allt. Jag får vita fläckar på kläderna och under armarna, även när jag bara använder lite. Jag känner inte att den blockerar svett särskilt bra. Konstigt nog är det bara denna Nivea-deodorant som gör så här mot mig - inte de andra.👎
    1 produkt i inlägget Rekommenderar inte 😕
    26 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5

    Pålitlig 😃

    Produkten fungerar som den ska – doften är inte irriterande utan mild. Jag gillar alternativet med dubbelpaket 😃👍❤️ En sådan gel är enligt mig bättre än skum – eftersom den är mer formbar och man kan lättare kontrollera mängden som används. Skum kommer ofta ut i för stora mängder från applikatorn – medan gel inte ger det problemet 👍
    1 produkt i inlägget Pålitlig 😃
    117 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5
    Verifierad köpare

    De skär inte i huden ❤️😃

    Jag har aldrig lyckats skära mig när jag använt dem. Väl utformade, relativt billiga, glider bra över huden. Jag har provat olika rakhyvlar – både dyra och billigare – men dessa är några av mina favoriter 👍
    1 produkt i inlägget De skär inte i huden ❤️😃
    13 visningar
  • Milena

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 3 dagar
    Betyg: 5 av 5

    En av de bästa deodoranterna jag har använt 😃

    Lämnar inga vita fläckar under armarna. Gör vad den ska hela dagen 😃
    1 produkt i inlägget En av de bästa deodoranterna jag har använt 😃
    25 visningar