Mariia
Mariia
har recenserat en produktInlägget skapades 3 dagarBetyg: 5 av 5Verifierad köparePrecis det jag letade efter
Den här produkten passade mig väldigt bra. Färgen ser naturlig ut och ögonbrynen håller sig fint på plats hela dagen. Jag gillar att resultatet ser naturligt ut utan att bli för mycket. Enkel att använda och ger brynen ett fint och välvårdat uttryck.1 produkt i inlägget Precis det jag letade efter58 visningarMariia
har recenserat en produktInlägget skapades 3 dagarBetyg: 5 av 5Verifierad köpareMjukt hår och härlig doft
Jag har tjockt och ganska frissigt hår, så inte alla hårprodukter ger märkbara resultat. Denna hårmask överraskade mig positivt. Efter användning kändes håret mycket mjukare, slätare och betydligt lättare att reda ut. Jag märkte också att håret såg mer välvårdat ut och hade mindre friss.✨ Doften förtjänar också beröm. När jag öppnade burken för första gången var min första reaktion helt enkelt: "Wow!"😍. Den luktar otroligt gott, och jag kan fortfarande känna den behagliga doften i håret efter användning. Jag är mycket nöjd med resultatet och kommer definitivt att fortsätta använda denna produkt. Rekommenderas särskilt till dig med tjockt och frissigt hår!❤️1 produkt i inlägget Mjukt hår och härlig doft77 visningarMariia
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 1 vecka10 visningarMariia
har recenserat en produktInlägget skapades 1 veckaBetyg: 5 av 5Verifierad köparePositivt överraskad!
Jag gillade verkligen det här setet! Det jag gillade bäst var läpprodukterna. De har fina nyanser, känns behagliga på läpparna och blev snabbt några av mina favoriter. Jag blev också positivt överraskad över rouget. Jag har nästan aldrig använt rouge tidigare, så jag hade inga speciella förväntningar, men efter första användningen blev jag verkligen imponerad 😍 Det ger ansiktet ett fräscht och naturligt uttryck. Läppmasken ger bra fukt till läpparna, och väskan var en trevlig bonus – väldigt söt, annorlunda och överraskande rymlig. Allt som allt är jag mycket nöjd med setet, och det innehöll många produkter som jag verkligen gillade. 💖1 produkt i inlägget Positivt överraskad!1812 visningar- Kommentaren lades 1 veckaFick du Dior och Sheglam? Sheglam är ju Sheins märke, inte var väl det med? 😱