Malin

  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 23 timmar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Mycket effekt för billig peng

    Underbar mist när man applicerar. Verkligen fin spridning och okey doft. Färgen är ganska varm och sitter inte så länge. Men det upplever jag inte att det gör på någon av likvärdiga produkter. Men levererar absolut enligt förväntan
    1 produkt i inlägget Mycket effekt för billig peng
    44 visningar
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 23 timmar
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Mer en skugga än highlighter

    Det blir en väldigt diskret lyster.ingen höjdare som highlighter, men trevlig i ögonvrån. På min fungerade inte vridfunktionen i botten och produkten satt i locket. Så över lag ingen bra upplevelse.
    1 produkt i inlägget Mer en skugga än highlighter
    4 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 59 minuter
      Hej Malin! Tack snälla att du tagit dig tid att dela med dig av dina upplevelser av produkten ✨ Så typiskt att vridfunktionen inte fungerade. Jag rekommenderar att du loggar in på Mina sidor och registrerar en reklamation under Orderhistoriken på rätt ordernummer så kan vi hjälpa dig vidare därifrån och återkomma via mail 📧 Ha en härlig dag 🌷 
  • Malin

    har laddat upp en ny profilbild
    Inlägget skapades 23 timmar
    1 visningar
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 2 av 5
    Verifierad köpare

    Inte en höjdare

    En två i ett produkt som inte håller måttet. Färgen på den våta tippen och pennan matchar inte. Den våta tippen klarar bara två-tre tunna drag sedan tappar den vätska och blir grova linjer
    1 produkt i inlägget Inte en höjdare
    9 visningar
    • Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dag
      Hej Malin! 😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse 💛 Så typiskt att den inte riktigt levde upp till dina förväntningar. Ett tips är att skaka pennan, förvara spetsen nedåt eller horisontellt, sätt på korken ordentligt och prima spetsen med några korta drag på handen innan användning. Håller tummarna att det kan fungera bättre! Önskar dig en riktigt fin dag! 🌸
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Älskar!

    Jag har PD och denna fungerar toppen ändå! Väldigt krämig, lätt och härlig. Jag ersätter min dagkräm med denna på sommaren
    1 produkt i inlägget Älskar!
    508 visningar
  • Malin

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 1 dag
    Betyg: 1 av 5
    Verifierad köpare

    Långt under förväntan

    Under förväntan. Jag köpte den på kampanj till 50% och ändå var den ej värd pengarna. 10kr hade varit ok pris för vad jag fick. Den är ”tight” och saknar det extra tyget som behövs för att den ska se fluffig ut på. Maskor hade gått i tyget.
    1 produkt i inlägget Långt under förväntan
    43 visningar
    • Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 1 dag
      Hejsan 😊 Vad synd att den inte levde upp till förväntningarna 💗 Om den känns onormalt tight eller om maskor/stygn har gått upp kan det röra sig om ett produktionsfel. Du är i så fall självklart välkommen att registrera en reklamation via Mina sidor → Orderhistorik → Reklamation så hjälper vi dig att kika vidare på ditt ärende 😊 Önskar en superfin dag! 🌻