Malin
Malin
har recenserat en produktInlägget skapades 23 timmarBetyg: 4 av 5Verifierad köpareMycket effekt för billig peng
Underbar mist när man applicerar. Verkligen fin spridning och okey doft. Färgen är ganska varm och sitter inte så länge. Men det upplever jag inte att det gör på någon av likvärdiga produkter. Men levererar absolut enligt förväntan1 produkt i inlägget Mycket effekt för billig peng44 visningarMalin
har recenserat en produktInlägget skapades 23 timmarBetyg: 2 av 5Verifierad köpareMer en skugga än highlighter
Det blir en väldigt diskret lyster.ingen höjdare som highlighter, men trevlig i ögonvrån. På min fungerade inte vridfunktionen i botten och produkten satt i locket. Så över lag ingen bra upplevelse.1 produkt i inlägget Mer en skugga än highlighter4 visningar- Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 59 minuterHej Malin! Tack snälla att du tagit dig tid att dela med dig av dina upplevelser av produkten ✨ Så typiskt att vridfunktionen inte fungerade. Jag rekommenderar att du loggar in på Mina sidor och registrerar en reklamation under Orderhistoriken på rätt ordernummer så kan vi hjälpa dig vidare därifrån och återkomma via mail 📧 Ha en härlig dag 🌷
Malin
har laddat upp en ny profilbildInlägget skapades 23 timmar1 visningarMalin
har recenserat en produktInlägget skapades 1 dagBetyg: 2 av 5Verifierad köpareInte en höjdare
En två i ett produkt som inte håller måttet. Färgen på den våta tippen och pennan matchar inte. Den våta tippen klarar bara två-tre tunna drag sedan tappar den vätska och blir grova linjer1 produkt i inlägget Inte en höjdare9 visningar- Användarens roll: Lyko Creator.Kommentaren lades 1 dagHej Malin! 😊 Tack för att du delar med dig av din upplevelse 💛 Så typiskt att den inte riktigt levde upp till dina förväntningar. Ett tips är att skaka pennan, förvara spetsen nedåt eller horisontellt, sätt på korken ordentligt och prima spetsen med några korta drag på handen innan användning. Håller tummarna att det kan fungera bättre! Önskar dig en riktigt fin dag! 🌸
Malin
har recenserat en produktInlägget skapades 1 dagBetyg: 4 av 5Verifierad köpareÄlskar!
Jag har PD och denna fungerar toppen ändå! Väldigt krämig, lätt och härlig. Jag ersätter min dagkräm med denna på sommaren1 produkt i inlägget Älskar!508 visningarMalin
har recenserat en produktInlägget skapades 1 dagBetyg: 1 av 5Verifierad köpareLångt under förväntan
Under förväntan. Jag köpte den på kampanj till 50% och ändå var den ej värd pengarna. 10kr hade varit ok pris för vad jag fick. Den är ”tight” och saknar det extra tyget som behövs för att den ska se fluffig ut på. Maskor hade gått i tyget.1 produkt i inlägget Långt under förväntan43 visningar- Användarens roll: Medarbetare på Lyko.Kommentaren lades 1 dagHejsan 😊 Vad synd att den inte levde upp till förväntningarna 💗 Om den känns onormalt tight eller om maskor/stygn har gått upp kan det röra sig om ett produktionsfel. Du är i så fall självklart välkommen att registrera en reklamation via Mina sidor → Orderhistorik → Reklamation så hjälper vi dig att kika vidare på ditt ärende 😊 Önskar en superfin dag! 🌻