• Användarens roll: Lyko Creator.Inlägget skapades 2 veckor

    Jag har äntligen börjat bli bättre på det här ☀️

    Jag är ganska bra på SPF på morgonen, men betydligt sämre på att komma ihåg det senare under dagen ☀️ När jag vet att jag ska vara ute länge försöker jag ha en SPF med mig i väskan. Just nu är det oftast Beauty of Joseon Relief Sun. #beautyofjoseon #reliefsun #spf #kbeauty #sommar
    1 produkt i looken Jag har äntligen börjat bli bättre på det här ☀️
    2189 visningar
    • Användarens roll: Ambassador.Kommentaren lades 2 veckor
      Så spännande! Inte testat denna
      1 gillar