Produkten i sig är en solklar 10!! Jag älskar den och den har gjort under för mitt hår!
Meeeeennn det finns ett minus och för mig är det ett dilemma om det blir ett till omköp, men det är flaskan 🫣 materialet på flaskan är så otroligt hård! Jag har fibromyalgi och har tyvärr nedsatt styrka i händer och armar och det är så svårt att få ut på produkt för det går knapp att trycka på flaskan!
Min man får ibland hjälpa mig 😅🥹 vid andra tillfällen har jag fått hälla över produkter i en annan flaska som är mer användbar.
Skulle vart fantastiskt om detta gick att se över det här 🌸❤️ det var vart en solklar 5/5 om det inte var för flaskan!