Annika

  • Annika

    har recenserat en produkt
    Inlägget skapades 2 dagar
    Betyg: 4 av 5
    Verifierad köpare

    Ja till produkten, nej till förpackningen

    Produkten i sig är en solklar 10!! Jag älskar den och den har gjort under för mitt hår! Meeeeennn det finns ett minus och för mig är det ett dilemma om det blir ett till omköp, men det är flaskan 🫣 materialet på flaskan är så otroligt hård! Jag har fibromyalgi och har tyvärr nedsatt styrka i händer och armar och det är så svårt att få ut på produkt för det går knapp att trycka på flaskan! Min man får ibland hjälpa mig 😅🥹 vid andra tillfällen har jag fått hälla över produkter i en annan flaska som är mer användbar. Skulle vart fantastiskt om detta gick att se över det här 🌸❤️ det var vart en solklar 5/5 om det inte var för flaskan!
    1 produkt i inlägget Ja till produkten, nej till förpackningen
    3 visningar
  • Inlägget skapades 9 månader

    Vad är sönder?

    Är det någon som vet vad är det för del som gått sönder? Hämtade precis ut mitt paket och hörde att det var något löst 🫣
    419 visningar
    • Kommentaren lades 9 månader
      Om det syns skada utanpå paketet ska transportfirman (t.ex. Postnord) kontaktas. Om det inte syns något utvändigt får du kontakta Lyko.
      1 gillar