FAQ - Oftest stillede spørgsmål & svar
LYKO SOCIAL
Hvad er Lyko Social?
Jeg har et produktrelateret spørgsmål. Kan jeg få svar via Lyko Social, eller skal jeg kontakte kundeservice?
Kan man tilføje billeder på Lyko Social?
Hvad gør jeg, hvis jeg har forslag eller ønsker til yderligere funktioner på Lyko Social?
Hvad gælder for Lykos konkurrencer?
Hvad står #testbylyko for?
Hvad står #lykoreview for?
Må ansatte hos Lyko skrive produktanmeldelser?
MIN BESTILLING
Hvordan ændrer jeg min ordre?
Jeg har fortrudt min bestilling. Hvilke regler er gældende?
Er min bestilling gået igennem?
BETALING
Jeg har fået mine varer, men ingen faktura?
Kan jeg ændre betalingsmetode, efter ordren er gennemført?
Jeg ønsker at bruge en rabatkode, hvordan gør jeg?
Jeg har fundet en rabatkode på nettet, hvorfor virker den ikke?
Kan jeg bruge flere rabatkoder til det samme køb?
Hvordan bruger jeg mine bonuspoint?
LEVERING
Hvor er min ordre?
Hvordan kan jeg få gratis fragt?
Hvornår er sidste frist for at hente min pakke på udleveringsstedet?
Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en pakke, der er gået i stykker?
Er det muligt at få min bestilling sendt til en anden adresse?
Til hvilke lande leverer I?
MIN BRUGERPROFIL
Jeg kan ikke logge på, hvordan nulstiller jeg min adgangskode?
Hvordan gør jeg, hvis jeg har skiftet adresse?
RETURNERING
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvor længe kan jeg returnere produkter?
Er det muligt at samle returvarer fra forskellige ordrer i samme pakke?
Kan jeg bytte en vare?
Koster det noget at returnere?
Hvor lang tid tager returprocessen?
Hvilke regler gælder ved returnering af hygiejneprodukter?
Hvad bør jeg vide om køb af DYSON?
REKLAMATION
Hvordan opretter jeg en reklamation for en ødelagt vare?
Jeg er utilfreds med mit produkt, kan jeg oprette en reklamation?
Der mangler en vare i min pakke?
Hvor lang tid tager reklamationsprocessen?
Jeg er ikke tilfreds med behandlingen af min reklamation, hvordan kan jeg komme videre med den?
Jeg har købt en vare, som har givet en "uønsket effekt", hvad gør jeg?
Mit produkt fra DYSON er gået i stykker, hvad skal jeg gøre?
TEKNISKE PROBLEMER
Hjemmesiden opfører sig underligt/ser mærkelig ud?
ØVRIGE SPØRGSMÅL
Jeg har brug for hjælp og anbefalinger til at finde produkter til mit hår?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve og/eller SMS?
Hvor kan jeg se, om I har ledige stillinger?
Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere eller reklamere over varer, som er købt i en af jeres butikker?
Er det gratis at være medlem af Club Lyko?
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Hos Lyko brænder vi for HÅR & SKØNHED lige så meget, som vi brænder for at yde KUNDESERVICE i verdensklasse. Så uanset om du gerne vil have svar på, hvordan du skal få krøllerne til at holde, hvilken læbestift du skal vælge til weekendens outfit, hvilken skægtrimmer der giver den tætteste barbering ELLER hvor din ordrebekræftelse er blevet af, så er vi her for dig. Vores kontaktoplysninger og åbningstider finder du her nedenfor. Du er altid velkommen til at kontakte os!
ÅBNINGSTIDER:
Chatt
Man-Ons 9-20
Tors-Fre 9-16
Søn 11-20
kundeservice@lyko.com
Mail besvares hverdage kl. 9-16